۶ پاسخ

دکتر پسر من میگه کلا سرلاک ندید قندش بالاس، گفت بجاش سویق بدید که سالم‌تره و استخون پر میکنه، من پک شروع کمکی سویق برند نور رو گرفتم خیلی راضیم پسرم خیلی طعمشون رو دوس داره

عزیزم من تازه از مطب دکتر حقیقی اومدم گفت تا پایان ۶ ماهگی فقط سرلاک حریره بادوم و ارد برنج مجازه

گندم و موز

تصویر

حریره بادام

سرلاک فرنی برنج خوشمزه س

موز بود فککنم برا هلنا می‌گرفتم یادم نیس دقیق

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱۱ ماهگی