۲ پاسخ

من چهارماهگی شروع کردم رفلاکس و شیر خوردنش خیلی بهتر شد

من چهارماه و ۲۵ روزگی شروع کردم
یبوست هم شد
حتما روغن زیتون فرابکر بریز توی غذاش
و اب هم تا اونجایی ک میخوره بهش بده

سوال های مرتبط