۲ پاسخ

طبیعیه کاملا. اقتضای سنش هست و خب شخصیت بچه ها فرق داره. بعضیا درونگراترن و خیلی با بقیه زود نمیجوشن.

نه طبیعیه ..دختر منم یکسره جیغ میکشه و غر میزنه و فقط چسبیده به خودم..به خاطر دندون درد و اضطراب و دوره های رشد تکمیلیشون هست

سوال های مرتبط