۶ پاسخ

اصلا اینطور رفتار نکن ک فک کنن وظیفه تو بشور بسابه.
اون همه آدم اونروز اونجا تو چرا فقط جم کردی
اگ همه باهم‌کمک میکنن انجام بده اگر نه خودتو بکش کنار
برا اینجور آدمها خودتو بکشی هم آدم بده تویی

وای دختر تو چقد ساده ای🤦🏻‍♀️

بزار ناراحت شن مهم نیست

وای ب نظرم اشتباه از خودته . وقتی همه ظرف هارو تو شستی شده وظیفه . مشارکت تو کار بد نیست . همه کارارو کردن خیلی بده . از قدیم گفتن لطف مکرر میشه وظیفه مسلم . ناراحت شن چه اهمیتی داره؟ خب توام ناراحت شدی تنها ظرف هارو شستی

نه مگه کلفت شونی کوربشن خودشون بشوزن

چ پروشون میکنی ول کن بابا ب تو چ

سوال های مرتبط