من احساس نکردم. اما زمانی که دکتر بهم گفت چرخیده یادم اومد که چندشبی رو که به پهلو راست سخت بود بخوابم به این دلیل بوده.
سفالیک لگداش بالای شکمه فشار سرش پایین
سوال منم هست نمیدونم چرخیده یانه هفته بعد میرم سونو
هیچ حس سنگینی روواژن ندارم من
ضربه هاشم گاهی زیر دل سمت راست گاهی همون سمت بالای ناف اصلا سر شکمم ضربه نمیزنه
من از اول سفالیک بودم لقد هاش توی معدمه زیر شکم زیاد حس نمیکنم
ضربه هاش پایین تر از ناف زیر شکمت زده میشه
من احساس نکردم
فک نکنم احساس بکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.