میخاد رایگانباشه یا نباشه نمیتونم تصور کنم اونجامو قیچیکنن😂
قطعا سزارین
بخیه که تو هردو میخوری پس حداقل شکمم بخیه بخوره بهتره تا پایین این همه زجرم نمیکشم
من اصن کاری به رایگان نبودنش ندارم از اول انتخابم سزارین بوده
بگم هیچ کدوم 🤣مثل کانگورو زیبپ داشت در می اومد
بازم طبیعی در صورت توان
بعد الان مبالغش فرق چندانی نداره هاا
سزارین
سزارین
بابیمه تامین اجتماعی برو بیمارستان تامین اجتماعی یه سزارین چه طبیعی رایگانه
مگه. طبیعی رایگانه😑
کاش رایگان بود 🥲🥲من خیلی طبیعی میترسم دلم میخاد سزارین بشم شرایط مالیم اوکی نیست نمیدونم چکار کنم
طبیعی که البته رایگان هم نیست بیمارستان خصوصی و ماما نزدیک ۶۰ م میشه تو رشت
الان طبیعی رایگانه؟من با بیمه تکمیلی حساب کردم ۳۵ تومن درمیاد واسم طبیعی
گرچه طبیعی همین الانم رایگان نیست! اما باز هم طبیعی
قطعاً طبیعی😊
حتما طبیعی
فقط ۵تومن تفاوتشه، کی گفته رایگانه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.