۶ پاسخ

شیره گوشت درست کن بخور

این فشار نرماله تو بارداری مال منم همینه گاهی هم ۹ هست بیحالیت بخاطر چیز دیگه است

منم امروز خیییلی بی حالم

فشارت خوبه
طبیعیه بی حالی بخاطر هورموناست
منم همینطوریم

منم فشارم همینه ولی بی‌حال نیستم خداروشکر

ویتامین میخوری!؟

سوال های مرتبط