طرز پخت فرنی چطوره

۱ پاسخ

من یه قاشق غذاخوری آرد برنج با یه لیوان آب سرد حل میکنم رو حرارت کم تا بپزه و غلیظ بشه بعد حرارت خاموش سرد که شد با شیر خودم (اگه شیر خشک می‌دین از اون یه مقدار حل بشه ) اضافه میکنم و به غلظت مناسب که رسید میدم بخوره

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان فندقک مامان فندقک ۱۵ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی