خدا لعنتشون کنه محل کار همسرمن و چندتا جوون بدبخت ک دارن تو الودگی و هزارتابدبختی نون درمیارن خدااز زمین محوتون کنه از الان استرس محل کارشم به دردام اضافه شد
بدبخت شدیم 🥲😭
اره زدن اینقد وحشتناک بود ک خدا میدونه
ای وای من😔😔😔
مگه تا چهارشنبه فرصت نداده بود؟
زیر ساخت های مهم و میزنههه بعدش فلج بشیممم بعددد اب و برق و همهههه چیزا
هممون دقیقا داره نسل کشی میکنه نسل کشی ک این نیست بیادد مستقیممم بکشموننن زنده زنده میمیریممممم از بییییی همه چیییی 😔💔
پتروشیمی چی داره
خدا خودش بهمون رحم کنه
خدا ترامپو محوووو کنه 😓
اره نیروگاه برق مدرس شیراز
فلات قاره شیراز
و پتروشیمی شیراز رو زدن امروز
🥺🥺
چقد آمریکاکافر شده خدا ورشون داره ...یعنی کسی نمی تونه جلوی این ترامپ لعنتی رو بگیره خدایا چیکار کنیم ما خوزستانیم الان اینقد گرم شده اگر برقا رو بزنن چیکار کنیم بزرگترین سد ایران تو شهر مایه ....همه از گرما و تشنگی میمیریم کاش ایران باهاش مذاکره کنه هرچندم این جماعت یهودی انسانیت سرشون نمی شه
کرمان ما که به لطف مسئولین هیچ زیرساخت خاصی نداره اینا بزنن 😑
پتروشیمی چی داره توش؟
وای شیراز....یا خدا.چهقد بدبختیم 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.