۸ پاسخ

چاره‌ای نیست
من خودم هنوزم حالت تهوع دارم
امیدوارم حالت بهتربشه

بذار بری سیزده هفته خوب میشی

تحمل کن من از ۸ هفته تهوع داشتم تا ۱۷ هفته
منم دمیترون ۴ استفاده میکردم ولی یبوست شدید میآورد اگر نمی‌خوردم به یه وضعی میفتادم که نگو فشارم روی ۹ میومد انرژی نداشتم فقط دراز می‌کشیدم یه کار کوچیک انجام میدادم میومدم دراز می‌کشیدم
ولی از ۱۸ به اینور کم کم بهتر شدم خدارو شکر قرص رو هم قطع کردم الان حالم بهتره
فقط بوی کباب و ذغال خیلی اذیتم می‌کنه که روز ۱۳بدر یکی خوردم که یهو حالم خراب نشه
توهم صبر کن از بو فرار کن تا یه مدت دیگه مثل من یهو حالت بهتر میشه

تو هفته 14 خیلی کم تر میشه برا من که شد خداروشکر

منممممم همینم آبم نمیخورم حتی ویتامینارم نمیخورم

سیرابی بخور

من رفتم تو ماه چهارم حالم خوب شد

باید تحمل کنی ولی اگر خیلی سختته برو بیمارستان سرم وصل کن یه روز خوبی

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🤎 مامان فندق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری