۴ پاسخ

نباید بزنی یک هفته دیگه هم صبر کن چیزی نمیشه دیر واکسن بزنی

ب من گفت احتمال تشنج....

عزیزم بهداشت اون موقع ها به من گفت اگه علائم سرماخوردگی نداشته باشه بهتره

نباید بزنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥺هامین مامان هدیه خدا🥺هامین ۲ سالگی