من تو بیمارستانی که شوهرم کار میکنه با بیمه ۶۰۰ دادم
بیمارستان من امروز انجام دادم ۴۲۰ تو مطب زیاد میگیرن
سونوگرافی ۱۳میلیون🥲💔
الان من پرسیدم میگ ۵۵۰۰ نوبت دارم اخر هفته واقعا چه خبره
چخبرهههههههه😱
من چند روز قبل عید رفتم ۲۴۰۰ بود
چه خبره اخه اینجوری میکنن دیگ هیچکس بچه نمیاره هزینه ها سر به فلک کشبده
وای من تو بیمارستان دادم 460 هزار تومن😐😁✊
اگه واجب نیس انجام نده اصلا من نمیدونم دقیقا منظورت چیه دکترم همچین چیزی نگفت انجام بدم چون من فقط سونوهارو انجام دادم
سونوگرافیم خیلی گرون کردن،مملکت ک نیست
والا منم دیروز سونو رسد و داپلر دادم ۴،۲۰۰ 😕 اکو و نوار قلب خودمم ۱،۶۰۰
اکو واجب نیست
یه من گفت 99 درصد خوبه، میخوای برای 1 درصد برو اکو
از دکترت یا بقیه بپرس کلینیک دولتی جایی انجام میدن؟من رفتم کلینیک دولتی ۳۰۰شد
5 میلیون ؟؟؟؟؟
خیلیه من ماه پیش دادم۲ و خورده ای بود
من دیروزانجام دادم ۵.۸۰۰🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.