متنفرم از این وضعیت نه پریود میشم نه بیبی مثبت میشه😭ای خدا

تصویر
۴ پاسخ

خیلی حس بدیه

منممممم

برو ازمایش بده خو

شاید استرس داری ک نمیشی

سوال های مرتبط

مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی