۱۰ پاسخ

من بچم از اول بریچ بوده امیدوارم تا‌ اخرم بریچ بمونه

من تا اخر بریچ بود،بیمارستان دولتی سزارین شدم،تالحظه اخرم چک میکردن که ببرنم طبیعی،ولی بچم هوای مامانشو خیلی داشت اصلا هم نچرخید رفتم سزارین😁🥹🫀بچم هوای جیب باباشم خیلی داشت😂🫀

سزارین عالیه ،نگران نباش

والا من خودمو ب درو دیوار زدم سزارین بشم

من 🥲
تا ماه اخر میگن میچرخه ولی فعلا بریچه از انومالی تا الان خداکنه تا موقع زایمانم بچرخه از سزارین میترسم

خوش به حالت والا دختر من از حالت سفالیک تکون نمیخوره 😵‍💫من دلم میخواد بریچ بشه سزارین بشم🤕

عزیزم بیمارستان دولتی میری؟
چون اگه دلیلش بریچ بودن باشه اونجا هم یبار سونو میکنن تو بیمارستان
انشالله که بچرخه اگه میترسی

سزارین خیلی خوبه اصلا نگران نباش . شوق دیدار بچت نمیزاره بترسی. دردشم با پمپ درد و شیاف کنترل میشه

عزیزم بچتون از کی بریچ بود ؟
حالتشو تو شکمتون چجوری حس میکنید؟
منم ۳۳هفته رفتم سونو گفت بریچه .بالای شکمم سفت و پایین شکمم شل شده ،لگداشم به سمت واژن و مثانم حس میکنم

خوشبحالت به نظر من سزارین عالیه عالی.
طبیعی وحشتناکه خیلی خیلی من خیلی درد کشیدم آخرم سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری