۳ پاسخ

منم شب ن خواب دارم ن صبح من فکر میکردم فقد پسر منه میگفتم نکنه سوزش ادرار داره همش میگه جیش 😀

باز شکر کن واسه انجام پیپی همکاری میکنه حداقل تو‌دسشویی بکنه کارشو
دختر من میترسه از شکلش😭خستم کرده

وای پسر من ک پنج دیقه ی بار میگه جیش خسته شدم انقد بردمش نمیدونم چرا انقد تند تند دسشوییش میگیره😐😐😐

سوال های مرتبط