۲ پاسخ

اهورا نی نی با دایمیکتون هر چند ساعتی میدادی بعد از سه ماهگی

من بچم یکاهش شد دکتر اهورا نی نی داد با بی بی کر چون شکمشم کار نمیکرد
بعد کامی کالم گرفتم راضی بودم کنارشم دایمیکتون و بی بی کر خیلی کنترل کرد
فقط گرفتی به دکتر داروخانه بگو‌برای سن‌بچت مناسبه یا نه
تونستی دکتر ببری بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی