۸ پاسخ

عزیزم غصه برای چی خدا رو شکر که سلامته❤️

اضافه وزن و چاقی مریضیه اگه زیادتر بود باید غصه میخوردی

منم بچم همیشخ رو نمودار سبزهست ولی من از فکر وزنش همیشه کلافم دلم میخواد تپلی بشه

دختر من 7500 بود دکترش گفت عالیه مهم اینه سلامت باشن

دخترمن ۶ماهگی۷.۳۰۰بود

عزیزم برو خداروشکر کن دختر من تو چهار ماهگی 5600 بود

خوبه ک عالیه

منم همیشه غصه وزن میخورم با اینکه روی نموداره😅😅 ما مامانا همش دلمون میخواد بچه تپل باشه😂😂 ولی مهم سلامتیه عزیزم

سوال های مرتبط