خانما من هر هفته که هفتم بالاتر می‌ره شکم درد میگیرم طبیعی

۳ پاسخ

طبیعی به احتمال زیاد مگر اینکه زیاد بشه و.... من خودمم هربار نگران میشم مطلب میخونم میگم نکنه اشتباه فکرمیکنم و...
از دکترتون ولی بپرسید و اینکه شکمتون چرب کنید

من واژن درد هم دارم هرروزی که هفته م می‌ره بالا بعدش خوب میشم

منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وحید سحر 🧿💎💎 مامان وحید سحر 🧿💎💎 ۸ ماهگی
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخمل 🩷و 🩵 مامان دخمل 🩷و 🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و مامان اریا و هفته سی‌ام بارداری