۹ پاسخ

من خیلی وضعم خراب بود یه چند باری معذرت می‌خوام از شیاف لاکساتور استفاده کردم خوب شدم اگه عکسش را پیدا کنم میفرستم براتون

شربت لاکسی ژل با یک لیوان آب. و مصرف مایعات فراوان.
خوردن سبزی آجیل.
یه چیز بگم ما یخ درخت توت داریم تو حیاط من روزی که توت زیااااااد بخورم ببخشید البته شکمم خیلی کار میکنه

چایی شیر گرم و شیرین
چای کرک
اینا روده ی منو کار میندازه😬😬😁

فقط کره مربا وآب زیاد

🤦‍♀️😂فقط اب میخورم روی من تاثیر داره
ترشی .خاکشیرو اینا روی من اثر نداره فقط اب

آلو گلاب روغن زیتون درصورت ناچار لاکسی ژل

شربت ختمی ژله آبمیوه سیب اینا خیلی خوبن

کیوی بخورر ..از انجیر هم بهتره

اره من داشتم خوب شدم فقط تنها راه حلش خاکشیر بود عالی بود

سوال های مرتبط