۶ پاسخ

بنظرم خودت درست کن هرچی تو بازاره شکر خالیه نخورن بهتره از حالا بدنشون به. چیزای خوب و مقوی عادت کنه بهتره

بتیت پور

این عزیزم

تصویر

ویفرمیدم سرلاک میدم

منم سرلاک میدم

بسکویت سرلاک من از داروخانه گرفتم قبلا

سوال های مرتبط