۷ پاسخ

گل ختمی بجوشون چند بار بزار روش تا چند ساعت بعد ۱۰ ۱۵ روز خودش خوب میشه حتی در نمیاد

من پام میخچه شده بود یک سالی میشد رفتم داروخونه چسب میخچه گرفتم سه تا چسب انداختم بعد کم کم هی پوست انداخت و پام گوشت آورد و ریشه ها اومدن بیرون و درشون آوردم. بنظرم عمل نکن چون بعدش شنیدم پا خیلی درد میکنه فعلا چسب بخر طبق دستورش خیلیییییییی خوب بود واسه من

من از این چسبای سیر گرفتم چند روز زدم خودش درومد

مامانم در اورد پیش ی دکتر طب سنتی چن روز بسته بود و خوب شد تا الانم تا ب الان یکی‌دو سالی شده در نیومده دردش ام‌قط شده

سرپاییه
ی امپول بی حسی میزنن بعد انجام میدن
بستری هم نداره
بعد از چند روز استراحت اوکی میشه

ترجیحا عمل نکنی بهتره چون باز در میاد با عمل

نه من ندارم

سوال های مرتبط