خانما که تجربه زایمان طبیعی دارین ،میشه بگین چقدر درد داره ؟؟؟

۵ پاسخ

مشخصه که دردش زیاده و کسایی که میگن قابل تحمل الکی میگن

زیاد هستش سختیش تا وقتیه که بچه به دنیا بیاد بعدش میشه تحمل کرد

من حامله نیستم ولی میترسم

زیاد 😶‍🌫️ ولی خدا تحمل دردش هم میده بهت

زیاد. 😂

سوال های مرتبط