مامانا ان تی من ۱/۶ بود باید سلفری بدم به نظرتون؟

۳ پاسخ

عزیزم ان تی من ۱.۶ بود دکترم گفت همه چیز خوب و نرماله ولی من دلم طاقت نیوورد سلفری دادم خیالمو راحت کردم

نه عالیه

با این عدد نه
ولی بستگی به جواب آزمایش ان‌تی هم داره

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وپنجم بارداری