برا منم کم شده از دیروز ولی پریروز سنو بودم همه چیش خوب بود ،ولی تکوناش از دیروزه کم و ضعیفه به شوهرم میگم دعوام میکنه میگه تو حساسی بچه خوابه
دکتر به من گفت اگه حرکت نکرد اب خنک بخور یا برخلاف همیشه یچیز ترش بخور و اینسری تایم طولانی تری رو به پهلوی چپ دراز بکش و حرکتشو بشمار
نگران نباش امتحان کن انشالله ک مشکلی نیست
یچیز شیرین که خوردین تو یه ساعت حدقل ۴ تا باید تکون بخوره اگه نخورد برید بیمارستان نوار قلب بگیرن
یعنی چی کجا برم
اورژانس مامایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.