۵ پاسخ

برا منم کم شده از دیروز ولی پریروز سنو بودم همه چیش خوب بود ،ولی تکوناش از دیروزه کم و ضعیفه به شوهرم میگم دعوام میکنه میگه تو حساسی بچه خوابه

دکتر به من گفت اگه حرکت نکرد اب خنک بخور یا برخلاف همیشه یچیز ترش بخور و اینسری تایم طولانی تری رو به پهلوی چپ دراز بکش و حرکتشو بشمار
نگران نباش امتحان کن انشالله ک مشکلی نیست

یچیز شیرین که خوردین تو یه ساعت حدقل ۴ تا باید تکون بخوره اگه نخورد برید بیمارستان نوار قلب بگیرن

یعنی چی کجا برم

اورژانس مامایی

سوال های مرتبط

مامان یه جیگرطلا🍓🍒 مامان یه جیگرطلا🍓🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری