۵ پاسخ

سه شنبه تموم‌میشه
چهارشنبه معلوم میشه
نمیدونم چرا ایران از مواضع خودش پایین نمیاد. همین الانم کشور داغون شده. اونم که میزنه حتما😶
چرا آخه زندگیامون براشون مهم نیس!

چون مملکت افتاده دست همونیکه با لجبازی و رو کم کنی بهش رای دادن اقای به اصطلاح رییس جمهور و بقیه یاراش ...

گفتن سه شنبه ۳ صبح فکر کنم

فردا شب

خدا میدونه فقط قرار چی بشه ولی کاش از این بیشتر زمر نکشیم دبگه

سوال های مرتبط

مامان بانوی من🥰 مامان بانوی من🥰 ۵ سالگی
پروانه پروانه قصد بارداری