سه شنبه تموممیشه
چهارشنبه معلوم میشه
نمیدونم چرا ایران از مواضع خودش پایین نمیاد. همین الانم کشور داغون شده. اونم که میزنه حتما😶
چرا آخه زندگیامون براشون مهم نیس!
چون مملکت افتاده دست همونیکه با لجبازی و رو کم کنی بهش رای دادن اقای به اصطلاح رییس جمهور و بقیه یاراش ...
گفتن سه شنبه ۳ صبح فکر کنم
فردا شب
خدا میدونه فقط قرار چی بشه ولی کاش از این بیشتر زمر نکشیم دبگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.