نه بابا الکیه این همه خانوم تو گهواره تو این چند مدت طبیعی زایمان کردن
خدااز دهنت بشنوه
نه بابا به این حرفا گوش نده تازه برعکس زایمان طبیعی زودتر مرخص میشه تا سزارین
😐😐مگه حلواس. که همینجور سزارین خیرات کنن ن بابا چرت میگن کلا اختیاری ها اجباری ها. به کنار تکلیف معلومه.
ولی طبیعی تا جای که بتونه نگهش میدارن تا زایمان کنه. اگه نشد میبرن مثل قبل. فقط ساعت ترخیص هارو کوتاه کردن
نه بابا ربطی نداره
چرا دلیلش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.