۶ پاسخ

نه بابا الکیه این همه خانوم تو گهواره تو این چند مدت طبیعی زایمان کردن

خدااز دهنت بشنوه

نه بابا به این حرفا گوش نده تازه برعکس زایمان طبیعی زودتر مرخص میشه تا سزارین

😐😐مگه حلواس. که همینجور سزارین خیرات کنن ن بابا چرت میگن کلا اختیاری ها اجباری ها. به کنار تکلیف معلومه.
ولی طبیعی تا جای که بتونه نگهش میدارن تا زایمان کنه. اگه نشد میبرن مثل قبل. فقط ساعت ترخیص هارو کوتاه کردن

نه بابا ربطی نداره

چرا دلیلش چیه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری