خانما کیا طبیعی زایمان میکنن

۱۰ پاسخ

🫡من

من اگه شرایطم اوکی باشه

من اگ شرایطم اوکی باشه طبیعی و انتخاب میکنم

من 😭😭😭

اگه بچه بچرخه من😂

منننن

من انشاالله🥴😄

من خیلی راحت ترم

😍 من

من

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری