خانما کیا 2 بهمن زایمان میکنن 🥰

۱۲ پاسخ

واسه من ان تی رفتم 3بهمن زده

من ۷ بهمن

من 1 بهمن انشالله

من ۱۱ بهمن😍

من ۶ بهمنم!

من‌۴ بهمن‌

من خودم 2 بهمنم هم تاریخ ان تی هم اونو مالی یکی هس خیلییی استرس دارم

من ۱۸ بهمنم

اگخ طبق انتی باشه ۸ بهمن

من هر سری میرم سونو یه تاریخی میده سن بچه رو از کجا بدونم طبق انتی؟

مال من ۳۰ دی زده😍

طبیعی؟!!

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی