کیا ۱۰یا ۱۱بهمن زایمان میکنن

۱۲ پاسخ

من ولی رفتم دکتر گف یک بهکن بیا واسه زایمان

من فردا انشاالله بستری میشم اگه خدا بخواد، برای زایمان طبیعی

عزیزم میگم تو هفته سی باید چه سونویی انجام بدیم

من دکترم ۹بهمن بهم نوبت داده

من یا ۶یا ۴

من ۱۳ یا ۱۴ بهمن زده ان تی و پریودی یه روز اختلاف دارن

چون سزارینم

سلام من نی نیم پسره ۱۱ بدنیا میاد و اگه بتونم برا ۱۵ میخام چون نیمه شعبانه

ان تی برا من زده 20 بهمن
ولی دکتر میگه بخاطر بند ناف دور گردنش و صدک پایینش ممکنه بیشتر از 7 بهمن نگهش ندارن و ختم بارداری بدن

من 25 ولی سزارینم دکترم گفته19ام احتمالا

من 2۴ بهمن

من انتی زده واسم۲۷بهمن

سوال های مرتبط

مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان آرام و عماد مامان آرام و عماد ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی