۵ پاسخ

روزی دوبارمیدم یه قطره چکان

۱۲ساعتی ۲ونیم سیسی

هر ۸ ساعت ۲ سیسی بود الان فقط شبا ۳ سیسی میدم بهش

اهورا نی نی بده خیلیی خوبه

عزیزم اگه رفلاکس داره بهش نده گریپ میکسچر اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی