نور بر تاریکی پیروز است ایران از خاکستر خودش بلند میشه من ایمان دارم🤍❤️💚پاینده ایران .......🫡
امیدت به خدا باشه
نمیدونم من چرا فک میکنم خدا داره از ریشه مشکل مردم ایران رو درست میکنه!
خیلی امید دارم
خداصدلی ایران ومردم روشنیدکه حالااینجاییم اندکی صبرلازمه صبح امیدونجات نزدیکه
امیدوارم در روز های پیش رو ایران آزاد و آباد باشه نیم قرن تباهی برای این مردم کافیه
آفرین هر کی دنبال منافع خودش
فقط خدا میتونه نجاتمون بده
والا من دو روزه فکر جنگم قبلش سعی میکردم آروم باشم بخدا چندروزه معده درد امونمو بریده....سردردام کم بود معده درد اضافه شد....قرص میخورم آروم بشم آرامبخشه خودمم تو روز خسته میشم شب جنازه م ...هرصدایی باشه نمیشنوم
زندگی ها خیلی سخت شده نمیدونم چی در انتظارمونه
من میترسم... چطوری بدون اب و برق زندگی کنیم... همینطوریشم زندگیمون ترسناکه
منم منم
من هر از گاهی خودمو نیشگون میگیرم ببینم زنده ام یا نه😞 به چه روزی افتادیم بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.