۳ پاسخ

اول بذار حتما ۷ ۸ ساعت برنج خیس شه ابشو عوض کن بعد کلا یکی دو قاشق برنجو با مثلا نصف استکان اب بذار بجوشه ابش غلیظ شه اون میشه لعاب

من یه پیمونه برنج میگیرم اندازه یه انگشت بالاتر از سطح برنج آب میریزم میزارم جوش که اومد شعله رو کم میکنم بعد اون آب داخل برنج حلیم میزنه حالت لزج میشه برنج آبکش می‌کنم آبشو میگیرم یک کوچولو توش نبات ميندازم با قاشق میدم بچه میخوره

برنج ایرانی رو وقتی میپزی اون جا که میخوای آبکش کنی از آبش بردار
اون میشه لعاب برنج
ولی حتما برنجت با کیفیت باشه ایرانی باشه

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 🤍آوینا🤍 مامان 🤍آوینا🤍 ۸ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی