برنج ايرانى رو خوب بشور و جند ساعت بذار خوب خيس بخوره بعد پهنش كن رو يه پارجه تا خشك بشه
وقتى خشك شد آسيابش كن
يه قاشق چايخورى از آرد برنج رو با يه فنجون آب خوب قاطى كن بذار رو حرارت ملايم تا ١٠-١٥ دقيقه خوب بپزه و آبش جمع بشه
بعد كه يكم ولرم شد شير خودت يا ١٥-٢٠ ميل از شيرخشك رو بهش اضافه كن من از صافى هم رد ميكنم كه ملايم باشه
نوش جانش
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.