لعاب برنج چجوری باید درست کنم

۲ پاسخ

برنج ايرانى رو خوب بشور و جند ساعت بذار خوب خيس بخوره بعد پهنش كن رو يه پارجه تا خشك بشه
وقتى خشك شد آسيابش كن
يه قاشق چايخورى از آرد برنج رو با يه فنجون آب خوب قاطى كن بذار رو حرارت ملايم تا ١٠-١٥ دقيقه خوب بپزه و آبش جمع بشه
بعد كه يكم ولرم شد شير خودت يا ١٥-٢٠ ميل از شيرخشك رو بهش اضافه كن من از صافى هم رد ميكنم كه ملايم باشه
نوش جانش

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 🤍آوینا🤍 مامان 🤍آوینا🤍 ۸ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۶ ماهگی