۳ پاسخ

برنج درجه یک ایرانی نیمدونه باشه چه بهتر بریز قابلمه کوچیک اب بریز درشو بزار زیرشو کم کم کن ابش غلیظ شد بده بخوره

منظورت همون فرنی

پزشک گفته لعاب برنج بدی؟

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۶ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۹ ماهگی
مامان 🤍آوینا🤍 مامان 🤍آوینا🤍 ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی