۷ پاسخ

سلام عزیزم مبارک باشه و خوش قدم😍
من گناوه ایی هستم تعریف بیمارستان تامینو شنیدم برا طبیعی
شما کدوم بیمارستان زایمان کردین؟
ماما همراه داشتین یا نه؟
اخلاق و رسیدگی کادر چطور بود؟
دکتر بخیه زد یا ماما؟
میشه یه توضیح مختصری بهم بدین ممنون میشم🥲❤️

بسلامتی عزیزم مبارک باشه

زایمان طبیعی چجوره سخته میشه توضیح بدی

چند هفته عزیزم

مبارکه خوش قدم باشه

مبارک به سلامتی قدمش خیر باشه😍

بسلامتی عزیزم سخت بود طبیعی من چشام ترسیده از زایمان اولم سزارینم نمیکنن دکترا میگن راحت میشع

سوال های مرتبط