اصلا خوب نیست اینا به درد نمیخوره ، برقی هم میگن فقط بیمارستانی هاش خوبه و موتورش قویه ، من خودم برقی خریدم ولی مشاوره شیردهی بهم گفت اثر نداره موتورش ضعیفه
من دستی دکتر براونز رو گرفتم که تمام سیلیکونیه
دستی نگیر برقی برند باکیفیت خووبه
من سر دوتا بچه هام هم استفاده نکردم نخر بعد زایمان احتیاج داشتی بخر
بدرد نمیخوره زیاد
شیردوش دستی از این مدل بگیر که مستقیم شیر میره تو شیشیه شیر
نه اصلاااااا
دستی به درد نمی خوره
نه از این مدل نگیر نه بهداشتی هستن نه راحت بعد یه مدت شیر تو پمپش میمونه هم بو میگیره هم به بچه دل درد میده
خاله من برقی داره.
خیلی راضیه
البته ۱۰ سال پیش خریده
گفتم هر وقت لازم شد برای خودم ازش میگیرم
ولی این دستیا رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.