مامانا شیردوش قبل زایمان بخرم با بعدش ؟ چرا؟

تصویر
۹ پاسخ

من طبق نظرات شنیدم ۹۰ درصد میگن بعدش

من قبل عید گرفتم

من میخواستم بعد زایمان بگیرم ولی گفتم یه دونه دستی بخرم شاید تو بیمارستان لازم بشه .

من برقی گرفتم چون اصلا با توجه به تجربه قبلی شیرخشک نمیخوام بدم به بچه
یه دونم پیور دستی دارم
کیسه ذخیره شیر هم گرفتم که بدوشم ذخیره کنم

منم میخوام بیگرم. از کجا بخرم. داروخانه ها دارن

حتما بعدش ، چون شایذ اصلا نیازی به استفاده ازش نداشته باشی

بعدش عزیزم

اگه برقی میخای بگیری بعدش بگیر اول با دستی انجام بده اگه شیر داشتی و اوکی بود اونموقع برقی بگیر
اگه هم هزینه شو داری و مصمم هستی بگیری ک بگیر

شیردوش چراگلم

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان دونه الماس مامان دونه الماس هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی دختر مامان نی نی دختر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسنا گلی  🌿🌺 مامان حسنا گلی 🌿🌺 هفته سی‌ودوم بارداری