دخترا تست کلم قرمز من
چیه الان؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من انتی رفتم جای دقیق احتمال 70درصد گفت دختر همون دختر هم انومالی گفتن یک دختر دارم 12سالش همه مبگفتن علاعم این پسر هستحتی خودم چون از خانواده همسرم کلی زخم زبان شنبده بودم همه اون دوران فکرم روی جنسیت بود اما تو انومالی فهمیدم باید بپذیرم شکر کنم خدا خودش قادر تواناست سالم باشه برای دیگران هم زندگی نکنم

برا من نارنجی شده 😐😂کلمم جوشوندم سبز بود کلم بجوشونی باید چ رنگی در بیاد؟؟؟؟

رفتی سونو گرافی ساری؟!؟
پس معلوم نشدددد این نی نی ما چیه🥹🥹

منم این تست زدم از من صورتی شد .
ولی از شما تیره تر شده و تغییری نکرده

ساری چطوری عشقم چخبر 🫠
۱۸هفته شدی کلک نرفتی سونوگرافی😙
توهمین لیوان چندروز پیش چایی خوردی؟🤣🤣

دختره اگه بنفش تیره شده

دلستر انگور قرمزه 🤣عزیزم به اینا دل خوش نکن برامن جوش شیرین دختر اومد کلم قرمز هم دختر ولی جنسیت پسره
دوتا دختر داشتم تست هم دختر می اومد کلا استرس میگرفتم ولی شکر خدا پسره

حداقل تو یکبار مصرف میریختی 🤣🤣🤣

برا من تست ها جواب نداد همه برعکس در اومد

من متنو نخونده بودم فک کردم دمنوشی چیزیه😐😂😂😂

برو سونو عزیزم این خرافاتا قدیمی شده

اقااا مال تو هم اولش ک جوشوندی ابی بود؟

خواهر استکان به این قشنگی چرا شاشیدی توش😂🥲

سوال های مرتبط

مامان مامان پسر ودختر مامان مامان پسر ودختر ۲ سالگی