راسته میگن مصرف اسپرین در بارداری بده ؟؟

۱۱ پاسخ

ن من استفاده کردم چیزی نشد

اگه بده چرا دکتر میده؟ حتما حسادت داره به اینکه ما بارداریم 🤣 چرا اینجا هرچی میگن باور میکنی عزیز
من از پنج هفته تا حالا شبی دوتا دارم میخورم

نه عزیزم من از ۱۶ هفته دکترم بهم گفت بخورم

من خوردم مشکلی پیش نیومد

خیلیارو دیدم میخورن

من از ۳ماهگی هرشب دارم میخورم،جلوگیری میکنه از مسمومیت بارداری،چیزی که بد باشه دکتر نمیده عزیزم

تا ۳۵ نهایت ۳۶ هفته میشه مصرف کرد ، اگر تا آخر مصرف بشه موقعه زایمان خونریزی سخت قطع میشه

نه بد نیست شبی ۲ تا دکتر گفته من میخورم

اکثر دکترا به مادرای بالای ۳۵ سال میدن، برای خونرسانی بهتر به جنین، همه داروهارو باید طبق نظر دکترتون مصرف کنین

نه اشتباه باعث خونرسانی بهتر به جنین

من مقاومت شریان داشتم دکتر تحویز کردن شبی دو عدد

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری