عزیزم دز بالا منظور ۱۶۰ نیست خیلی بالاتر از ایناس منم خوردم نگران نباش اسپرین معجزه میکنه بچه تو حفظ میکنه فشار تو تنظیم میکنه از زایمان زودرس هم حلوگیری میکنه
یه سریا حرف مفت زیاد میزنن عزیزم اهمیت نده دکتر بهتر از هرکسی میدونه. منم از پنج هفته تا حالا هم انوکسا میزنم هم شبی دوتا اسپرین میخورم
منم میخورم هم انوکسا میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.