۳ پاسخ

منم بعد سزارین تا ۶ روز شیر نداشتم قرص شیر افزا خوردم بعد شیر روز شیرم اومد و با هزار زحمت شیشع شیر و ازش کرفتم

فقط شیاف بزارونسکافه بخور

زایمانت چی بود طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط