۱۹ پاسخ

اصلا از الان بهش فکر نکن
بذار هر اتفاقی قراره بیفته یکبار حرصشو بخوری
کلا اینو از من بشنو
تو کل زندگیت غصه و حرص ی موضوعی بذار فقط همون روز اصلی باشه
از قبل بهش فکر نکن
اینم هر کاری بقیه باردارها کردن تو هم میکنی
ایشالا قدم نی نی های همتون پر از خیر و برکت و ابادی و ازادی باشه برا هممون
خدا مراقبتونه نگرانش نباش🫶❣️

برق رسانی شبکه ای هست و گسترده
یکی‌دوتا تیر برق نیست که بزنه همه بریم تاریکی مطلق😅

منم استرس گرفتم 😭

من چی هفته دیگه سزارین داشتم کنسلش کردم

وای نگووووو انشاالله نزنه

وای منم همش به این فکر میکنم خیلی میترسم😔😭

برق اضطراری دارن بیمارستانا نگران نباش🤭

الهي بگردم براي هممون 😓

وای چه استرسی افتاده ب جون مامانا امیدوارم هر چه زودتر تموم بشه

عزیزم من موقع زایمانم تازه منو بردن اتاق عمل و برق قطع شد
در حین دو ثانیه برق بیمارستان روشن کردن بیمارستان دستگاه برق داره

بیمارستان برق اضطراری داره

من رو بگو كه پنجشنبه زايمانمه🫠🫠🫠🥺

نگران نباش عزیزم ان شاالله چیزی نمیشه

منم ب زودی زایمانمه .اگه بزنن میتونم برم شهر خودمون زایمان کنم قبولم میکنن ینی؟

بیمارستان ژنراتور برق دارن
غیر اون برق و اینا میدادن به کشورای دیگه کاری نداره براسون چن روزه دوبارع دوباره وصلش میکنن نگران نباش

موضوعی که آرامش از من گرفته

کاری نمیشه کرد😂تو خونه وای منم مثل شما همش ب همین موضوع فکر میکنم🥲

بدبخت میشیم

وای منم ۱۸روز دیگ😭😭😭

سوال های مرتبط