۴ پاسخ

دلارا اسهال گرفته بود دکتر داده بود براعفونت هستش
اگرهم دیدی خوب شده حداقلش تا سه روز بده خیلی خوبه

اسهال و عفونت روده و ادراری

عفونت روده

عفونت روده ست

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی