خانما عدسی چجوری درست میکنید که خوشمزه مبشه

۱ پاسخ

پیازداغ بگیر یکم شنبلیله داخلش تفت بده یکم پیازو کوهی زردچوبه و رب گوجه تفت بده بعدم عدس خیس کرده بریز اب بریز روش نمکوفلفل و پودرسیروپیاز بزن درشو بزار من توزودپز درست میکنم بیست دقیقه ای اماده س

سوال های مرتبط