۱۳ پاسخ

اول بادمجوناتو سرخ کن.بعد پیاز داغ درست کن ..سیر رنده شده بزن بهش و نعنا رو هم توش تفت بده ...نعناتو زیاد تفت نده میسوزه...بعد بادمجوناتو بش اضافه کن با گردو (گردو سلیقه ایه)میتونی حذفش کنی ...یکم آب بریز ..نصف یه لیوان بزار مزه ها به خورد هم بره ...تقریبا ۲۰ دقیقه آخرش کشکتو اضافه کن یه ده دقیقه هم با کشک بپزه(در آخر هم با پیاز داغ و کمی نعنا داغ دیزاین کن)

بادمجان سرخ میکنیم بعد میپزیم
البته خانواده همسرم با یکمی گوجه میپزن و بعد سر سفره کشک پاستوریزه پگاه میریزم و میخورن
ولی ما خودمان سرخ میکنیم و میپزیم و بعد با کوشکوب بهش میکنیم و بعد کشک محلی میریزیم و میپزیم بعد تو ظرف با نعنا و پیاز داغ میریزیم

بادمجونارو نواری خرد میکنم میزارم تو آب نمک
پیاز تفت میدم طلایی که شد سیرم اضافه میکنم و یه تفتی میدم بادمجونارو میریزم و شعله رو کم میکنم میزارم خوب بپزن(بادمجون خودش آب میاره)بعد از اینکه پخت خوب لهش میکنم و بهش فلفل سبز تازه نعنا و گلرنگ و فلفل سیاه میزنم و خوب هم میزنم اخرشم کشک میزنم و کمی آب میزارم یه بیست دیقه بپزه بعدش دیگه آماده‌ست

من بادمجون رو سرخ میکنم
بعد داخل همون تابه یکم لهش میکنم بهش ترکیب کشک و اب میریزم میزارم خوب بپزه و له بشه و بهش یکمم پیاز داغ و نعنا داغ اضافه میکنم بعد از اینکه خوب پخت و جاافتاد

دیگه هرکسی به اندازه میلش کشک و پیاز داغ و نعنا داغ اضافه میکنه

گردو هم گاهی میریزم

مامانم امروز درست کرده بود اتفاقا
وای مزه جون میداد
اول بادمجون گذاشت آب و نمک
بعد قشنگ خشک کرد سرخ کرد با شعله خیلی کم تا قشنگ بپزه
بعد پیاز داغ و سیر داغ درست کرد

بادمجون ریخت رو پیاز داغ و سیر داغ
قشنگ له اش کرد با گوشت گوب برقی
بعدش ادویه شو بزن بزار دوباره سر گاز
کشک بزن بزار سر شعله کم قشنگ جا بیوفتههههه

با گردو له شده
وای نگم از مزه اش🥺😌🤌🤌🤌🤌

بادمجون سرخ میکنم پیاز داغ میکنم سیر رنده میکنم میریزم گوجه رو ریز میکنم میربزم گردو هم داشته باشم میریزم ادویه زردچوبه و نمک میزنم بعد نعنا خشک میزنم بادمجون ها رو میریزم کشک میزنم یه لیوان یا دولیوان اب میریزم میزارم جا بیفته

همه دستور دادن ولی من بادمجون رو کبابی میکنم به نظر طعم دودی که میگیره بهترش میکنه

بادمجون کبابی
اول پیاز فراورن اگر خلالی باشهدخوشمزه تر میشه تفتدمیدبم
سیر رو‌هم تفتدمیدبم تا بوش در بیاد
بعد گردو
چندتا گوجه ریز در حد ۵.۶تا اضافه میکنیم
تفت که گرفت
بهش یک‌قاشق چای خوری نعناع خشک اضافه میکنیم و‌ در ادامه بادمجون هارو میریزیم
میذاریم‌حسابی تفت بکشه
در اخر کار هم‌کشک‌رو تو اب حل میکنم و اضافه میکنم
در ظرفو‌میذارم که قششنگ جا بیافته
من اینطوری درست میکنم خیلی دوست داریم

بادمجان رو پوست میکنیم داخل نمک میغلتونیم یک ساعت بعد می‌شوریم بعد خشک میکنیم سرخ میکنیم بعد پیاز نگینی میکنیم سرخ میکنیم زرد چوبه و نمک میزنیم نعنا اضافه میکنیم بعد بادمجان سرخ شده ها رو به پیازا اضافه میکنیم بعد گردو خرد شده و یک لیوان اب اضافه میکنیم میزاریم با شعله کم بپزه اخرسر هم که یکم شل شد با گوشت کوب له میکنیم و کشک رو میریزیم و سرو میکنیم

سلام عزیزم اول بادمجان هارو بذار سرخ بشه در حین سرخ شدن یکم اب بهش اضافه کن هم سرخ میشه هم مغزپخت میشه بعد که بادمجان ها سرخ شد پیاز رو خلالی یا ریز خرد کن و تو روغن بادمجون ها بذار سرخ بشه وقتی سرخ‌شد بهش سیر خرد شده با ادویه فلفل زردچوبه اضافه کن و بعد بادمجون های سرخ شده رو هم اضافه پیازها کن و بعد گردو خرد شده یا اسیاب شده بهش اضافه کن و تفت بده زیرش کم باشه بعد نعنا خشک اضافه کن و بعدش کشک رو با اب قاطی کن و به موادت اضافه کن ابش یکم زیاد باشه تا کامل مواد بجوشه و به خورد هم بره.این روش رستورانیه انشالله به کارت بیاد

عزیزم تو چایی چی اندختی؟

با بادمجون سرخ شده خوشمزه تره
کبابی هم خوبه
پیازداغ و سیرداغ و نعنا داغ و گردو
اخرسر کشک رو میریزیم و قاطی میکنیم
بعدشم تزیین میکنیم روش رو

تا حالا درست نکردم

سوال های مرتبط