منم امشب بدجور دلتنگ بودم ، نشستم یه دور گریه کردم و چایی خوردم ، الآنم دراز کشیدم بخابم
منم گاهی خیلییی خسته میشم وحقم داریم این طبیعیه.سعی کن گریه کنی یا به چیزای مثبت فکر کن
توکل به خدا کن همه مون همین طوری هستیم عزیزم
منم همش استرس دارم ک چی میخوادبشه انگار میخواد اخرالزمان بشه همش بفکر بچه هاهستم چرا پس این جنگ تموم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.