کسی از رفلاکس نمیدونه کی شروع میسه

۱ پاسخ

ریفلاکس از همون بچگی شروع میشه خوب شدنشم بستگی داره یهویی می بینی خوب شده یا ممکنه طول بکشه ریفلاکس پنهان که غذا بر میگرده تو ی گلو و سوزش زیادی داره و بچه همش درحال بی قراری واذیته ریفلاکس ی که میارن بالا بعد هر بار شیر خوردن یهو بچه میاره بالا به دلیل اینکه دریچه معده بسته نمیشه برا جلوگیری از خوردن لبنیات پرهیز کنید بچه رو ی کم شیب دار بخوابانید ی بالش بزارید زیر سرش شیرم کم بهش بدین به دفعات بیشتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۲ ماهگی
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی