۴ پاسخ

از پایان ۶ ماهگی

منکه تو ۵ ماهگی شروع کردم
راضی ام هستم
دخترم بهتر غذا میخوره
چون اون اوایلش ک شروع میکنی همش عوق میزنن و بالا میارن
الان خیلی خوب شده

باید با دکترش مشورت کنی
من دخترم رفلاکسی دکترش گفت شروع کنم

از پایان شش ماهگی
وفتی که واکسن ۶ ماهگی رو زدی

سوال های مرتبط