از پایان ۶ ماهگی
منکه تو ۵ ماهگی شروع کردم
راضی ام هستم
دخترم بهتر غذا میخوره
چون اون اوایلش ک شروع میکنی همش عوق میزنن و بالا میارن
الان خیلی خوب شده
باید با دکترش مشورت کنی
من دخترم رفلاکسی دکترش گفت شروع کنم
از پایان شش ماهگی
وفتی که واکسن ۶ ماهگی رو زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.