۱۴ پاسخ

سلام عزیزم

اره ما اقساطی میخریم گاز رومیزی، ابگرمکن...کلی خریدیم.

ما یخچال و لباسشویی خریدیم وام از دیجی پی قسطی گرفتیم

اره عزیزم ما خریدیم ت جهیزیه راضیم
اسم برند هم سام

اره من سرخ کن ،یخچال،گوشی،با خرد کن خریدم همشونم عالی بودن

گوشی خریدم
ترازو دیجیتال خریدم
همشو نقد گرفتم
ولی خب مشکلی نداشته همش خوب بوده

خواهر من آیفون‌۱۶ خریده از دیجی کالا همون اقساطی
بهش میگفتم خیلی دل و جرئت داری 😂
من ک خرید حضوری رو ترجیح میپم تو این چیزا

سشوار گرفتم خوبه،،چیزای بزرگتر نه

مامان مهوا شما برادرت اوتیسمه؟ داروشو گیر اوردید؟

ولی نقدی

اره بیشتر جهزیم

من چند سال پیش نفد خریدم اسنک ساز کرکماز .خداروشکر خوب بود اصلی هم بود.باید نظراتو بخونی نوشتن که فروشنده خوبه یا نه

اقساطی نه نگرفتم ولی ساده آره گرفتم شکر خدا سالم بودن

چرا دیجی کالا؟

نمایندگی های اسنوا وام لوازم خانگی میدن هرچی دوست داشتی میتونی بخری ضامن هم نمیخواد خیلی هم زووود ینی همون روز ک بری یا روز بعدش میتونی خرید کنی

سوال های مرتبط