۳ پاسخ

اره عزیزم میتونی خوب بپزه با اب یا شیر خشک رقیقش کن
بایدی وجود نداره اون روش سنتیه که با فرنی شروع میشه
من کلا با سبزیجات شروع کردم

اول فرنی بده

باید اول از فرنی و پوره سبزیجات شروع بشه اولش باید رقیق باشه

سوال های مرتبط